Flayer Çapı Sifarişi:
Hazır olma müddəti: 3 iş günü…Daxil olub işlərimizdən nümunələrə baxın…Tel: 050 879 91 11…
Flayer hazırlanması qiymətləri:
🔴50 ədəd flayer çapı sifarişi – 25 azn;
🔴100 ədəd flayer – 45 azn;
🔴1000 ədəd fleyer – 60 azn;
🔴2500 ədəd flyer – 100 azn;
🔴5000 ədəd əl elanı – 140 azn.
Asılqan flayer hazırlanması qiymətləri:
🔴100 ədəd asılqan flayer çapı sifarişi – 60 azn;
🔴1000 ədəd asilqan fleyer – 90 azn;
🔴2500 ədəd kəsimli flyer – 130 azn;
🔴5000 ədəd qapı üçün flayer – 180 azn.
🔴Flayer dizaynı edilməsi – 10 azn.
Göstərilən qiymətlər nağd ödəniş üçün nəzərdə tutulmuşdur.
Dövlət müəssisələri və Şirkətlər üçün rəsmi qaydada Elektron Qaimə (Köçürmə) yolu ilə ödəniş mümkündür.
Flayer çap edildikdən sonra çatdırılma mümkündür.
Bölgələrə flayer çatdırılması mümkündür.
Hazır olma müddəti: 3 iş günü.
Flayer ölçüsü: 99 mm x 210 mm;
Flayer kağızının qalınlığı: 170 qr;
Flayer kağızının növü: Parlaq kağız;
Çap tipi: iki tərəfli çap.
🔶Həmçinin vizitkart, flayer, diklet, buklet, menyu çapı, promo, mətbəə, çap, poliqrafiya və reklam sahəsinə daxil olan digər xidmətlər üçün də müraciət edə bilərsiniz.
📍Ünvan: Bakı şəhəri, Alı Mustafayev 46, (3-cü mkr. dairəsinin yanı), CityMall Plaza, 2 Mərtəbə, 22-ci Ofis.
Daha ətraflı zəng edin və ya whatsappa yazın məlumat təqdim edək.
📱Əlaqə: +994 50 879 91 11 (whatsapp aktivdir)
📧E-Mail: [email protected]
Flayer Nümunələri
Flayer Nədir? Flayer Çapı Sifarişi Haqqında Məlumat.
Flayer çapı sifarişi haqqında məlumat axtarırsızsa doğru yerdəsiniz.
Flayer nədir?
Kampaniya, xidmət və ya məhsulu tanıdmaq üçün çap olunaraq paylanan kiçik kağız vərəyinə flayer deyilir.
Flayer, marketinq və kommunikasiya sahəsində reklam fəaliyyətiniz üçün klassik və əvəz edilməz marketinq vasitəsidir. Əl elanı olaraq da adlandırılan flayerlər, kağız üzərində çap etdiyiniz mesajınızın əldən-ələ ötürülməsinə xidmət edir. Küçə və meydan kimi insanların sıx olduğu yerlərdə paylanan flayerlər qısa zaman ərzində çoxlu insana çatma imkanı yaradır. Potensial müştərilərinizə çatmağınıza imkan verməklə yanaşı, markanızın yadda qalmasına da kömək edir. Flyer, seminarlar, konfranslar və açılış günləri kimi müxtəlif tədbirlərdə də çox təsirlidir. Çox yer tutmur, oxumaq asandır. Üzərindəki məlumatların asanlıqla qavranıla bilməsi əlavə üstünlükdür. Peşəkar şəkildə hazırlanmış flayer, vermək istədiyinizi mesajı yığcam və aydın şəkildə ifadə edir.
Flayer çapı sifarişi zamanı qiymətlər hansı xüsusiyyətlərə görə dəyişir?
Flayer qiymətlərini araşdırmağa başladığınızda çeşid və ölçü baxımından bir çox variantla qarşılaşacaqsız. Çap ediləcək flayerin ölçüsünü təyin edərkən, vermək istədiyiniz mesajın uzunluğunu nəzərə almalısınız. Ölçülər böyüdükcə flayerlərin qiymətlərinin artdığını görəcəksiniz. Bu səbəbdən də deyə bilərik ki, flayerlərin qiymətlərinə təsir edən ən böyük amillərdən biri flayerlərin ölçüsüdür.
Həmçinin, flayerin hər iki tərəfinə də çap etdirmək istəyirsizsə, yenə də qiymət artımı görə bilərsiniz. Ən ekonom flayeri çap etdirmək üçün reklam mətninizi çox diqqətlə seçməlisiniz. Mesajınızı aydın, qısa və başa düşülən şəkildə hazırlamaq, effektiv flayer çap etdirmək üçün bir nömrəli məsləhətdir.
Flayer qiymətinə təsir edən üçüncü faktor isə flayerin sadə yoxsa asılqan (kəsimli) olmasıdır. Asılqan flayer birbaşa ünvanda qapı qulpuna asmaq üçün daha ideal seçimdir.
Flyer çap etdirməzdən əvvəl bunları nəzərə alın:
Flayer effektivliyini 10 addımda artırın:
Biznes sektorunda diqqəti cəlb etmək üçün flayerlərdən istifadə həm ucuz, həm də effektiv bir yoldur. Diqqət çəkən flayer hazırlamaq üçün çox pul xərcləmək lazım deyil. Flyerinizi rəqiblərinizdən fərqləndirmək üçün bu məqalədə verilən fikirləri tətbiq edə bilərsiniz. Geri dönüşü yüksək flayer hazırlamaq üçün fikirlər bunlardır:
1. Qısa, lakin cazibədar başlıqlardan istifadə edin.
Diqqəti cəlb etmək və daha yaddaqalan başlıqlar yaratmaq üçün qeyri-adi və daha təsirli sözlərdən istifadə edin. İstifadə etdiyiniz başlıqların məşhur və cəlbedici sözlərdən ibarət olduğundan əmin olun.
2. Vurğulamaq istədiyiniz məqamları önə çıxarın
Başlıqları, altyazıları və ya sözləri qalın və ya böyük hərflərlə vurğulayın. Lakin bütün mətnin hamısını böyük hərflərlə yazmayın. Çünki bu mətnlərinizi oxumağı çətinləşdirər.
3. Rəngarəng və diqqət çəkici qrafikadan istifadə edin
Böyük, gözə çarpan bir fiqurdan və ya şəkildən istifadə etmək çoxlu sayda qarmaşığ kiçik fiqur və ya mürəkkəb görünən şəkillərdən istifadə etməkdən daha təsirli olur. Maraqlı bir şəkil və ya rəsmdən istifadə etmək diqqəti cəlb edir, markanız üçün üslub yaradır və çatdırmaq istədiyiniz mesajı dəstəkləyir.
4. Məhsulunuzun faydalarını vurğulayın
Özünüzü müşətərilərinizin yerinə qoyun. “Bu məhsul və ya xidmət mənə nə fayada verəcək?” sualına cavab tapmağa çalışın. Tapdığınız cavabları “sən”, “siz”və “siz” sözlərindən istifadə edərək cavablayın. Cavablarınızda “mən”, “biz” və “bizim” kimi sözləri istifadə etməyədən çəkinin. Suallara qısa və aydın cavab verdiyinizdən əmin olun. Əgər uzun abzaslardan istifadə edəcəksizsə, onları durğu işarələri ilə ayırın.
5. Dizaynı Rənglər və Sərhədlər ilə zənginləşdirin
Flayerin hər yerinə mətn və ya qrafik yerləşdirməyə ehtiyac yoxdur. Müəyyən elementləri vurğulamaq və flayerin oxunmasını asanlaşdırmaq üçün arxa fonda boşluqlar buraxın.
6. Çox mürəkkəb dizaynlardan istifadə etməyin
Şriftlərdən istifadənizi sadələşdirmək üçün yalnız iki növ fontdan istifadə edin. Və çox dağınıq görünməmələri üçün onların eyni səviyyədə olduğundan əmin olun. Daha səliqəli və göz yormayan dizaynlar üçün müxtəlif şrift ölçülərindən istifadə etməyin. Flayerdə kənar boşluqlardan istifadə etməyə diqqət edin.
7. Endirimlər və Xüsusi Qiymətlər Təklif edin
Məhsulunuz və ya xidmətiniz üçün endirim və ya xüsusi qiymət planlaşdırırsınızsa, onu flayerinizdə önə çıxarmağı unutmayın. Bunun üçün yaratdığınız xüsusi kuponları flayerin sonuna əlavə edə bilərsiniz. Sonradan müştərilər ilə mübahisə yaşamamaq üçün kampaniyanın şərtlərini və qüvvədə olduğu tarixləri aydın şəkildə qeyd etməyi unutmayın.
8. İstinadlardan istifadə edin
Müştəriləri cəlb etmək üçün məhsul və ya xidmətiniz haqqında istinadlardan flayerinizdə istifadə edə bilərsiniz. Razı qalan bir müştəridən gelen təsdiq, məhsulunuz və ya xidmətiniz haqqındakı məlumatdan daha etibarlı olur.
9. Əlaqə məlumatlarını tam daxil edin
Əlaqə məlumatlarınızı yoxlamağı unutmayın. Telefon nömrəsi, ünvan, korporativ e-mail adresi, web sayt və sosial media hesablarınızı əlavə etdiyinizdən əmin olun.
10. Flayerdə düzəlişlər edin
Peşəkar flayerdə yazı səhvləri olmamalıdır. Bunun üçün hazırladığınız flayeri sonda yoxlamağı və redaktə etməyi unutmayın. Başqasından kömək alaraq flayer üzərində özünüz görə bilmədiyiniz detalları aşkar edə bilərsiniz.
Bütün bunlara baxmayaraq vermək istədiyiniz mesaj bir flayerə sığmayacağ qədər böyükdürsə, bu halda sizə bir neçə səhifədən ibarət olan qatlama flayer məsləhət görə bilərik. Buklet olaraq da adlandırılan qatlanan flayerlər bir-neçə səhifədən ibarət olmaqla daha çox informasiya vermək qabiliyyətinə malikdir.
Fikir reklam agentliyi olaraq flayerlər üçün müxtəlif paket seçimlərimiz mövcuddur. Flayer qiymətləri seçdiyiniz paketdən asılı olaraq dəyişir. Saytdakı addımları izləməklə asanlıqla onlayn flayer çapı sifarişi verə bilərsiniz. Fikir reklam agentliyinin onlayn çap sahəsindəki təcrübəsindən yararlanın. Və marketinq dünyasında flayerlərin gücündən yararlanmağa başlayın.
Flayer çapı xüsusiyyətləri:
- Flayer ölçüsü: 21 x 10 sm;
- Kağız qalınlığı: 170 qr;
- Kağız növü: parlaq kağız;
- Çap tipi: iki tərəfli çap.
Flayer çapı qiymətinə daxildir:
- Fəaliyyət göstərdiyiniz sektora və korporativ üslübunuza uyğun peşəkar flayer dizayn edilməsi PULSUZDUR.
Flayer hazırlandıqdan sonra ünvana çatdırılma mümkündür.
Sifariş verərək fayer çapı etdirmək üçün əlaqə saxlayın daha ətraflı məlumat təqdim edək.
Flayerlər çap olunan Mətbəə məhsulları arasında ən çox satılan məhsullardan biridir. Flayerlər A4 ölçüdə (210 mm x 297 mm) olan bir kağızın 3-də 1-i ölçüsndə (99 mm x 210 mm) olur. Flayer sifarişi digər məhsullardan ona görə üstündürki onun qiyməti diklet və bukletə nəzərən daha sərfəli olur. Məhsul və xidmət çeşidləri çox olmayan korporativ müştərilərimiz adətən Flayer sifarişi verməyi üstün tuturlar.
Flayer çapı bir şirkəti və ya təşkilatı tanıtmaq məqsədilə hazırlanır. Daha çox məlumat verməyə imkan yaradan mətnlərlərdən ibarət olur. Məhsul və fəaliyyət sahəsini əks etdirən rəsmlərlə daha da diqqət çəkici hala gətirilir. Hazırlanan flayerlər bu reklamdan xəbərdar olmaq istəyən auditoriyaya paylanılır.
Flayer adətən müştərilər üçün dağıtım məqsədli qısa məzmunlu reklam formasıdır. Qeyd edək ki, flayer broşur deyil. Broşür bir neçə səhifədən ibarətdir. Broşüra qatlanan olur. Və broşura daha çox daha çox məlumat daşıya bilir. Flayerlər üzərində sahibkarın fəaliyyəti haqqında ətraflı məlumatları əks etdirir. Flayerlərin ən əsas özəlliklərindən biri də buklet və dikletdən fərqli olaraq dərinliyə getmədən birbaşa çatdırılmaq istənən informasiyanı şəkillərlə dəstəkləyərək ən bəsit və anlaşılır formada çatdırmasıdır. Qısacası flayer çatdırılmaq istənilən məlumatı, hədəf kütləyə daşıyan ən ekonomik mətbəə məhsullarından biridir. Flayerlərə həmçinin el arasında əl elanı da deyirlər. Əl elanının məzmunu nə qədər cəlbedici və effektiv olarsa geri dönüş ehtimalı da bir o qədər yüksək olur.
Flayer sifarişi verərkən nələrə diqqət yetirməlisiniz? Unutmayınki hər bir flayer bir mesaj və ya bir reklam deməkdir. Əslində flayer bir növ mini reklam kitabçasıdır. Hədəf auditoriyasını təhlil etmədən flayer çap etmək və paylayarağ yaymağın effektivliyi az olacaq. İlk öncə flayerinizdə cavab verməli olduğunuz marketinq problemini müəyyən edin. İnsanların şirkətiniz, məhsullarınız vəya göstərdiyiniz xidmətlər barəsində məlumatlı olub-olmamasından asılı olmayaraq, flayer çapı konkret suallara və konkret məqsədlərlə cavab verməlidir.
Flayer sifarişi verməyə qərar verdikdə diqqətə almağınız gərəkənlərdən qısaca bəhs edək. Kampaniya və xidmətlərinizi birbaşa olaraq hədəf kütlənizə çatdıracaq məzmuna sahib olmaq birinci hədəfimiz olmalıdır. Elanınızı incələyəcək olan insanlarlara mesajınızı ən gözə çarpacaq şəkildə verməyiniz önəmlidir. Bu səbəbdən mümkün olduğunca kəskin və net ifadələrdən istifadə etdiyiniz tərzdə bir dizayn olmalıdır.
Müştərilərinizin ve potensiyal müştərilərinizin diqqətini canlı tutacaq şəkildə firmanıza ve markanıza ən uyğun şəkilləri istifadə etməyiniz olduqca önəmlidir. Elanınız göründüyü anda incələməyə dəyər formada gözoxşayan şəkilləri slogan ya da qiymət kimi təməl bilgilərlə növbəli şəkildə yığılmalıdır.
Flayer sifarişi hansı Sektor və Kampaniyalar üçün istifadə olunur? Flayerin sərhədsiz istifadə yönətmləri var deyə bilərik. Tibb sahəsindən, qida sektoruna, parfumeriyadan elmə, siyasətdən əmlak sektoruna qədər hər iş üçün çap olunan paylanan olduqca effektiv bir reklam məhsuludur. Flayer çapı ilə günümüzün rəqabət bazarında tanıtım və markalaşma qazanaraq məqsədinizə çatmanıza yarayan ən qısa və effektiv reklam məhsuludur.
Sektorunuz və markanız hansı sahədə olursa olsun, yeniliklərinizi, mövsümi kampaniyalarınızı ya da gündəlik rəqabət ortamında xüsusilə reklamının artmasını istədiyiniz xidmət və məhsullarınızı tanıtmaq məqsədiylə əl elanını effektiv bir reklam növü olaraq istifadə edə bilərsiniz.
Flayerlərin çapı hansı məqsədlə edilir? Flayerlərin təməl məqsədi xəbər vermək yəni xəbərdar etməkdir. Yen xidmət və məhsullarınızla bağlı (kampaniya, məhsul-xidmət tanıtımı və s.) müştərilərinizi və bazardakı hədəf kütlənizi xəbərdar edərək, reklamınızı artırmaq üçün flayer ən sərfəli çap növüdür. Məqsədinizə uyğun şəkildə hazırlanması, sizə bu məhsulun təmin etdiyi geri dönüşdə çox böyük önəm daşıyır. Flayerləriniz nə qədər məqsədə uyğun və diqqət çəkici olarsa o ölçüdə də geri dönüş əldə edərsiniz.
Flayerləri Dizayn Edərkən Nələrə Diqqət Etməliyik? İlk olaraq flayerinizi alıb incələyəcək olan müşətrilərin yerinə özünüzü qoymalısız. Misal üçün yeni bir şirkətə sahibsiz. Flayerinizi əlinə alacaq olan şəxslərin necə daha çox diqqətini çəkəcək və incələməyə dəyər olacağını məqsəd götürərək bir dizayn hazırlamalısınız.
Misalmıza davam edək. Şirkətinizi mümkün olduqca incəliklərə varmayaraq, boğucu olmayan cəlbedici şəkillər və qısa-net bir məlumat mətni ilə təqdim edəcək dizayn hazırlasanız bunun sizə çox böyük üstünlükləri olacaqdır. Flayeri əlinə alan müştərinin gözündən baxdığınızda: qeyri adi, dəqiq və gözəl bir əl elanı olduğunu düşündüyünüz anda flayerinizin dizayn mərhələsini doğru formatda tamamlandığını deyə bilərik.
Qısa məzmun. Flayer bukletdən fəqli olaraq daha az yerə sahibdir. Buna görə də mətninizi mümkün qədər yığcam şəkildə ifadə etməyə çalışın. Məsələn, oxucunun diqqətini dərhal cəlb etmək üçün başlıq qısa və cəlbedici olmalıdır. Başlığa xüsusi diqqət yetirin. Unutmayın ki, flayerinizin əsas məqsədi məhsul və ya xidməti satmaqdır. Beləliklə, flayerinizin yalnız məlumat xarakterli deyil, əsasən kommersiya xarakterli olduğundan əmin olun. Mesajınızı elə tərtib edin ki, gələcək müştərini müəyyən hərəkətə keçməyə təşviq etsin. Fəaliyyətə çağırış felləri ilə perspektivlərinizi stimullaşdırın.
Flayer çapı sifarişi zamanı diqqət edilməsi gərəkənlər nələrdir?. Dizaynınızı olduqca şıx və doyurucu bir tərzdə yaratdığınızdan əminsiniz. Və bir an öncə flayer sifarişi edərək flayer çapı almaq və paylamaq istəyirsiniz. Yaxşı bütün işlər bununla bitir mi? Təbii ki xeyr. Ən önəmli hissələrdən biridə çap işləri və kağız keyfiyyətidir. Şəkillərlə və mətnlərlə dolu gözəgəlimli dizaynınızı keyfiyytəli çap ilə dəstəkləməlisiz ki flayeriniz gözə tam anlamı ilə ən yaxşı formada xitab edərkən, rənglərinizin canlılığı və kağızınızın keyfiyyəti ilə də əksiksiz bir reklam məhsulu təqdim edə biləsiz.
Flayer çapı tərtib edilməsinə dair əsaslar. Bu təlimatda siz son kampaniyanızı marketinq zəfərinə çevirmək və effektiv Flayer dizaynları yaratmaq üçün əsas xırdalıqları öyrənəcəksiniz.
Düzgün ölçü seçin. Xüsusi Flayerlər müxtəlif ölçülərdə olur, hər biri müxtəlif məqsədlər üçün uyğundur. A7 – Küçədə Flayer paylamaq üçün yaxşı ölçüdür və cibinizə sığacaq qədər kiçikdir. A6 – Açıqca ölçüsü olub, Flayerlərin çapı üçün və məktub qutuları vasitəsilə paylamaq və ya çatdırmaq üçün idealdır. A5 – Ən çox yayılmış ölçüdür. Həm kiçik biznesləri, həm də daha böyük təşkilatları təşviq etmək üçün tez-tez marketinq sahəsində məşhur çap ölçüsü kimi istifadə olunur. A4 – Standart kağız ölçüsü, adətən böyük miqdarda məlumatı göstərmək üçün menyu, bələdçi kitabçası və ya buklet kimi istifadə olunur. A3 – Poster və ya bərkidilmiş reklamlarda nümayiş məqsədi üçün istifadə olunur.
Müəyyən bir təşviqat təşkil edərkən müxtəlif paylama üsullarını nəzərdən keçirin. Və fərqli Flayer ölçülərini nəzərə alın. Məlumatlarınızı çoxlu maraqlı və cəlbedici üsullarla təqdim etməyə imkan verən müxtəlif növ qatlanmış, asılqanlı və xüsusi kəsimli Flayerlər də mövcuddur.
Məzmununuzu planlaşdırın. Dizayn etməyə başlamazdan əvvəl, Flayer sifarişi nizin görməli olduğu iş haqqında dəqiq təsəvvürünüz olduğundan əmin olmalısınız. Siz Flayerlər-dən məhsul və ya xidmətin reklamı üçün istifadə edirsiniz? Vermək istədiyiniz mesaj nədir? Flayer oxuduqdan sonra müştəri hansı addımı atmalıdır? Dizaynınızı yaratmağa başlamazdan əvvəl əssas flayerin hədəf məqsədi diqqətinizdə olmalıdır.
Flayer dizaynı ideyalarınıza qərar verməzdən əvvəl sahib olduğunuz flayer ölçüsünü diqqətdə saxlayın. Flayer hazırlayarkən potensial müştərilərinizə biznesinizin gördüyü hər şey haqqında məlumat vermək istəməyiniz normal görünə bilər. Lakin bunu etməkdən çəkinməlisiniz. Çünki bu, Flayerin görünüşünə zərər verə bilər.
Həddindən artıq məlumat sahib bir flayer qarışıq görünə bilər. Və dərhal zibilliyə atılan bir Flayer çapı ilə nəticələnə bilər. Sizin kiminsə diqqətini cəlb etmək üçün təxminən 5 saniyəniz var. Ona görə də insanların diqqətini cəlb edən bir və ya iki cəlbedici mesaja sahib olmaq kifayət edir. Və müştəri daha ətraflı məlumat istədikdə, müştəriləri daha çox məlumat ala biləcəkləri vebsayt, və sosial media kanalına yönəltmək daha məntiqlidir.
Bunlar Flayer dizaynının ən vacib mərhələsidir. Bunları tətbiq edə bilsəniz, dizaynın qalan hissəsi daha asan formalaşacağ. Mütləq flayerə daxil edilməli vacib məlumatlar da ola bilər. Məsələn, tədbir Flayeri yaradırsınızsa, tarix, vaxt, yer və bilet qiymətləri kimi məlumatların hamısı mütləq qeyd edilməlidir. Başlamazdan əvvəl bunların siyahısını hazırlayın və bitirdikcə işarələyin.
Brend qaydalarına əməl edin. Brend qaydaları sizə şirkətin imicində dizayn edərkən hansı şriftlərdən, rənglərdən və qaydalardan istifadə edəcəyinizi izah etmək üçün var. Biznes Flyer üçün rəng palitrası yaradın. Sadəcə şirkətinizin loqosu belə şirkət markası üçün bir ipucu ola bilər. Flayer hazırlayarkən loqodan rəngləri seçə və sonra tamamlayan rəngləri tapmaq üçün Adobe-nin rəng təlimatından istifadə edə bilərsiniz. Üç və ya dörd rəngdən istifadə edə bilərsiniz. Flayer mətnini Loqonuzdakı şriftlə uyğunlaşdırmağa çalışın. Və sonra bu templə başlıq mətnini və ya loqo mətnini tamamlayan şriftlərdən istifadə etməyə çalışın. Yaxşı olar ki, oxşar şriftlərdən istifadə edin. Fərqli şriftlərdən stifadə etmək düzgün deyil. Çünki bu, vizual olaraq ziddiyyət təşkil edə və qeyri-peşəkar görünə bilər. Həmçinin, brendinizin uyğun şriftləri seçməyə çalışın. Əgər siz əyləncə sektorunda çalışmırsızsa, Flayerlərin hazırlanması zamanı qeyri-ciddi şriftlərdən istifadə etməyin.
Güclü bir başlıq yazın. Əksər insanlar qapılarından gələn Asılqan Flayer-i götürüb qısa bir baxışdan sonra atacaqlar. Yəni bu o deməkdir ki, onların diqqətini çəkmək üçün qısa bir zamanınız var. Başlıq olaraq biznes adınızı və ya məhsul kateqoriyanızı istifadə etməyin. Bunun əvəzinə diqqət çəkən bir slogan istifadə edin. Müştəriləriniz üçün nəyin vacib olduğunu öyrənin. Və bunu flayer dizaynınıza daxil edin. Cazibədar başlıqlar işə yarıyır. Lakin onlar biznesinizə və dizaynın qalan hissəsində təqdim olunan məzmuna uyğunluğu real olmalıdır. Hərəkətə keçirici mesajlardan istifadə edin.
Seçdiyiniz dil auditoriyanızda müəyyən hisslər oyatmalı və şirkətinizin onlara necə ən uyğun olacağını bildirməlidir. İstər çap olunmuş Menyudan istifadə edərək nahar sifariş edin, istər siyasi Flayerləri oxuduqdan sonra kimə səs verəcəyinizi nəzərdən keçirin, istərsə də həftə sonu keçiriləcək tədbirlə bağlı flayer yolu ilə dəvət edin. Hər şey sizin istifadə edəcəyiniz hərəkətə keçirici ifadələrdən asılıdır. Məlumatı asan oxunan şəkildə göstərmək, oxucuya lazım olan məlumatları həzm oluna bilən şəkildə vermək, fikrinizi tez çatdırmaq üçün etibarlı yoldur.
Güclü bir şəkil seçin. Köhnə deyimdə deyildiyi kimi, görüntü min söz deyir. Göz oxşayan vizuallar bəzən 300 kəlməlik bir yazıdan daha təsirli ola bilər. Araşdırmalar göstərir ki, şəkillərdə göstərilən məlumat oxucu tərəfindən daha tez həzm olunur. Beləliklə, Flayer və Leaflet dizaynınıza şəkillər və loqoların daxil edilməsi vacibdir. Çünki bu, hər hansı mətnin daha tez yadda qalmasına kömək edir. Əsas məsləhət: Şəkillərin deyilənlərə və ya təsvir etmək istədiyiniz brend imicinə uyğun olduğundan əmin olun. Özünüz telefonla çəksəz belə Peşəkar bir foto aparat və ya kanon ilə çəkmədiyiniz müddətcə bu şəkillərdən istifadə etmək məsləhət görülmür. Onun yerinə internetdə mövcud olan xüsusi avadanlıqlarla yüksək keyfiyyətdə çəkilmuiş şəkillərdən istifadə etmək lazımdır. Shutterstock və ya iStock kimi xidmətlər stok fotoşəkillərinin böyük seçimini təklif edir.
Araşdırmalar göstərir ki, şəkillərdə göstərilən məlumat oxucu tərəfindən daha tez həzm olunur. Beləliklə, Flayer və Leaflet dizaynınıza şəkillər və loqoların daxil edilməsi vacibdir, çünki bu, hər hansı mətni parçalamağa kömək edir.
Peşəkar görünməsini təmin edin. Yüksək keyfiyyətli, peşəkar şəkildə hazırlanmış Flayer sifarişi-nə sərmayə qoymaq yeni müştəri qazanmaq və ya itirmək arasında böyük fərq yarada bilər. Məlumatla həddən artıq yüklənmiş, pis tərtib edilmiş və ya markanızı əks etdirməyən qeyri-peşəkar görünüşlü Flayer və posterlər şirkətinizə mənfi təsir göstərə bilər.
Müasir dizaynlara və peşəkar çapa vaxt və pul xərcləmək imicinizi yaxşılaşdıra və müştəriləriniz üçün doğru seçim olduğunuza inam yarada bilər. Kömək etmək üçün müxtəlif kağız növlərinin müsbət və mənfi cəhətlərini başa düşməyinizə və markanıza ən uyğun olanı seçməyinizə kömək edəcək məlumatları qeyd edirik.
Rəsminizi düzgün yerləşdirin. Flayer dizaynınızın 4 kənarının hər birinə 5 mm kəsim payı əlavə etməlisiniz. Çünki bu sahələr çap edildikdə kəsiləcək. Ona görə də Flayerinizin kəsim yerində mətn, şəkil və ya mühüm heç nə olmadığından əmin olun. Dizaynınız üçün rəng rejimini CMYK olaraq təyin edin. Bu vacibdir, çünki məsələn, RGB-də Flayer tərtib etsəniz, iş çapa gedəndə eyni canlı rənglərə nail olmayacaqsınız.
Biz bir neçə pulsuz Flayer şablonları təklif edirik ki, siz onları yükləyə və rəsm əsərlərinizi düzgün qurmağa kömək etmək üçün istifadə edə bilərsiniz.
Dizayn. Flyer sifarişi dizaynınız şirkətinizin imicinin əksidir. Diqqəti cəlb etmək üçün parlaq və cəlbedici rənglərdən istifadə etməməyə çalışın. Flayerlərin hazırlanması zamanı şəkillərin qarışıqlığından çəkinin. Bir qayda olaraq, flayerin hər tərəfində bir əsas vizual element kifayətdir. Flayer çapı üçün qısalıq qaydası mətbəəyə də aiddir. Özünüzü bir və ya iki yazı üslubu ilə məhdudlaşdırın.
Flayer çapı üçün Rəng sxemləri haqqında da bir neçə söz söyləmək lazımdır. Mətnin rənginin fon rənginə uyğun olduğundan əmin olun. Mətnin oxunmasını çətinləşdirməyən bir kölgə seçin.
Fərdiləşdirmə. Şirkətinizin vizual brendinqi ilə flayeri fərdiləşdirməyi unutmayın. Burada sizə korporativ rəngləriniz, şriftləriniz və əlbəttə ki, loqotipiniz ehtiyac olacaq. Qeyd edək ki, loqo ən vacib elementlərdən biridir. Əgər hələ sinin logonuz yoxdursa, bir neçə dəqiqəlik fasilə verin və canva kimi onlayn xidmətlərdən birini istifadə edərək loqo yaradın.
Qısa zaman kəsiyində olsa belə çatdığınız müştərilərlə uğurlu ünsiyyət qura bilməyiniz üçün flayer sifarişi zamanı keyfiyyətə qənaət etməməyiniz tövsiyyə olunur. Flayer dizaynı , çapı və sifarişi zamanı yuxarıda göstərilən məlumatlara tam riayət etdiyiniz halda uğurlu reklam hazırladığınızdan əmin ola bilərsiniz.
Əlbətdəki keyfiyyətdən qısmağ dedikdə bu ifadəni daha çox filialları olan böyük şəbəkə tipli şirkətlərə aid edirik. Çünki məsələm flayerlər standart olaraq 170 qramlığ kağızda çap olunur. Amma 150 qramlığ kağızada çap etmək olar. Və həmçinin 300 qramlığ kağızada çap etmək olar. Əlbətdə kağızın qalınlığı artıb azaldıqca buna mütanasib olaraq qiymətdə artıb azalır. Məsələm Kapital Bank kimi böyük banklar flayerlərini qalın kağızlarda çap etdirirlər. Qiymətləri baha olsada elə böyük yerlər üçün pul deyil, imic vacib olduğundan onlar qalın kağızda və yüksək keyfiyyətdə çap etdirirlər. Amma siz əgər bu nümunədəki kimi bütün ölkənin tanıdığı bir şirkət deyilsizsə standart qalınlığa sahib kağızda və standart keyfiyyətdə çap etdirməklə kifayətlənə bilərsiniz. Çünki məntiqlə götürsək 2-3 sifarişin pulunu bir sifarişə verib keyfiyyətli flayer çap etdirməkdənsə, onun yerinə daha aşağı keydiyyətdə, amma daha çox sayda flayer çap etdirib, daha çox adama çatmaq məqsədə uyğun olacağ.
Mini flayer. Kvadrat flayer ölçüsü S və ya mini flayerlər 100 x 100 mm-dir və mövcud olan ən kiçik kvadrat flayerdir. Bu flayer formatı yaradıcı dizayn kreativi ilə qısa və yığcam məzmun üçün mükəmməl seçimdir. Bundan əlavə, ölçüsü onu cibinizdə daşımağa imkan verir.
Mini flayerləri harada və necə istifadə etmək olar?
Kiçik ölçülərinə görə, mini flayerlər yarmarkalarda və tədbirlərdə lazımlı tanıtım reklam sayılır, çünki onları daşımaq və yaymaq asandır. Dizayn üçün məhdud yeri olsada, siz yenədə onlara qısa, lakin təsirli mesajlar daxil edə bilərsiniz. Bu, brendinizin şüarı və ya perspektivləri hərəkətə keçirməyə çağıran qısa, lakin güclü ifadədən tutmuş hər hansı bir məlumat ola bilər.
Həmçinin, tanıtım materiallarınızı alan insanların onları saxlama ehtimalı daha yüksəkdir, çünki kiçik ölçüləri onları gizlətməyi asanlaşdırır. Bu o deməkdir ki, onlar artıq nə iləsə məşğul olmadıqda onu oxumaq ehtimalı daha yüksəkdir və hətta onu öz ətrafları ilə paylaşa bilərlər.
Məsələn, onlar nazik (135 q/m²), orta (170 q/m²), standart (250 q/m²) və nəhayət, 400 q/m² kimi dörd müxtəlif qalınlıqda mövcuddur. Üstəlik, promosyon məhsulunuza dəyər əlavə etmək üçün onların üç fərqli növü var. Parlaq, mat və ofset üzərinə rahat yazı yazmaq üçün var. Ölçülər millimetrlə: 100 x 100 mm.
Flayer A5. Dövrümüzdə flayerlər artıq hər bir şirkətin hər hansı bir reklam kampaniyasının ayrılmaz hissəsinə çevrilmişdir. Bəli, məhsulun qiyməti gülünc olsa belə, ondan böyük gəlir əldə edə bilərsiniz (əlbəttə ki, düzgün tərtib və yüksək keyfiyyətli icra ilə). Flyerlər sifariş edərkən ən vacibi peşəkar dizayn və çapın keyfiyyətli olmasıdır. Effekti reklam yalnız rəngarəng, gözəl flayer yaradacaq, orada bütün LAZIMLI məlumatlar oxucu üçün hiss olunmadan vurğulanır ki, o, fərqinə varmadan ona diqqət yetirsin və yadda saxlasın. Bu məsuliyyət dizaynerin üzərinə düşür.
A5 Flayer universal format olmağı istənilən promosyonlar üçün istifadə edilə bilər və buna görə də müştərilər arasında populyardır. Flayerin əsas üstünlükləri onun üzərində məlumatın ikitərəfli yerləşdirilməsi, eləcə də istənilən xüsusi təklifi potensial müştərilərə çatdırmaq imkanıdır. Ölçülər millimetrlə: 148 x 210 mm.
Asılqan (Kəsimli) flayer. Kəsimli flyer, adətən düzbucaqlı formada çap edilmiş bir reklam məhsuludur, deşikli və ya asılqan forması ilə yaradılır və onu qapı tutacağından asmağa imkan verir. Bu flayerlərin əksəriyyəti reklam xarakteri daşıyır və kağızın bir və ya hər iki tərəfində rəngli reklam ilə çap olunur. Sadəliyinə baxmayaraq, asılqan flayer çox təsirli bir reklam marketinq texnikasıdır… rahat görünür, əldə tutulur və ən əsası oxunur. Kəsilmiş flayerlər ən əsası son dərəcə qənaətcildir və buda onları reklam marketinqi üçün məşhur seçim edir. Əslində, qapı asılqanlarının əksəriyyəti əl ilə evlərə və mənzillərə çatdırılmaq üçün nəzərdə tutulmuşdur. Yəqin ki, siz illər ərzində qapınızda onların geniş çeşidini görmüsünüz. Bu həqiqətən də onların geniş yayılmasının və davamlı uğurunun sübutudur. Asılqan flayerlərin istifadə etməyin başqa bir böyük üstünlüyü odur ki, onları heç kimə narahat etmədən tez qapıdan asmaq olar. Qapını döyməyə və ya ev sahibini şifahi şəkildə cəlb etməyə ehtiyac yoxdur. Kəsilmiş flayer nəinki marketinq mesajı verəcək, həm də ev sahibi ona baxana qədər qapıda etibarlı şəkildə dayanacaq. Asılqan flayerlər bir çox iş növlərində istifadə olunur: Abadlıq, ev təmiri şirkətləri, fastfood, daşınmaz əmlak agentləri və s. Ölçülər millimetrlə: 99 x 210 mm. / 99 x 297 mm.
Flayer dizayn edilərkən ən önəmli məqam isə endirimlərdir. Məsələm insanlar flayerin üstündə “PULSUZ” sözünü görən kimi oxuyurlarki görəy bu nu flayer nədən bəhs edir. Və ya həmçinin “50 % ENDİRİM”, “BİR AL, 2 APAR” tipli ifadələrlə flayerlərinizin diqqət çəkmə potensiyalını artıra bilərsiniz.
Flayer çapı nədir? Flayer – hər hansı bir məhsul, xidmət və ya kampaniyanı tanıtnmaq üçün hazırlanan bir səhifəlik reklam və elan vasitəsidir. Asan paylanması və ucuz qiymətə hazırlanmasına görə bu gün ən çox qarşılaşdığımız bir reklam məhsuludur. Əsasən 99 x 210 mm ölçüsündən istifadə olunur
Flayerdə nələr yazılmalıdır? Flayer çapı və dizaynı – Fərqli, orijinal və maraqlı olmalıdır. Həmçinin gözəl görünüşlü dizayn və keyfiyyətli çap kampaniyanızın uğurlu olmasına və satışlarınıza müsbət təsir göstərən vacib elementlərdən biridir. Flayer dizaynını hazırlayarkən bir məhsul və ya bir kampaniya üçün cəlbedici məzmundan istifadə olunmalıdır. Qısa və ən əsası aydın olmalıdır.
Əvvəlcə insanların diqqətini çəkmək üçün çalışılmalıdır. Məqsəd istehlakçının sizi güclü bir rəqabət mühitində rəqiblərinizlə müqayisə etdikdə sizə meyl etmək və ağlında sizi tutmaq olmalıdır. Belə bir misal gətirmək olar: – Bir flayer pizzaınızın dadını təsvir edə bilməz. Ancaq yaxşı bir pizza fotoşəkli aclıq hissi verə bilər. Bir flayer, pizzaınızdakı sürətli xidmətinizi sübut etmir, ancaq xatırladır.
Reklam şişirtmə, yaxud heç olmamış bir şeyi satmağa çalışmaq deyil. Flayeri tərtib edərkən, onlar sizin kimi sizə məlumat verəcək, mətnlər sadələşdirilməli və hamının başa düşə biləcəyi şəkildə istifadə edilməlidir. Bir çox məhsul və xidmətləri izah edim deyərkən müştərinin gözü qarşısında qəbul edilməməlidir.
Əsasən 99 x 210mm ölçüsündən istifadə olunur. Flayer bir neçə fərqli ölçüdə hazırlana bilər: 14 × 20 sm, 21 × 29.7 sm, 10 × 14 sm, 10 × 21 sm ölçülü ölçülərdə ən çox seçilən ölçülərdir. Flayerin çap qiymətini minimum etmək üçün 90, 130, 170 qram çəkili kağızlardan daha çox istifadə olunur. Bu kağızlar nazik sayılırsa, 200 – 250 qr kağızda istifadə edilə bilər.
Asılqan flayer şirkətinizin reklamı üçün ən ənənəvi və sadə üsullardan biridir. Lakin bir az daha fərqlilik yarada bilməyiniz və yaddaşlarda daha çox qalmağınız üçün reklamınızı məhz asılqan flayerlə edə bilərsiniz. Çatdırmaq istədiyiniz reklamınızı bu yol ilə müştərilərinizə ötürə bilərsiniz. Geniş yer tutmayan flayerdə məhsulunuz barədə daha qısa və yaddaqalan informasiya verməyə diqqət edin.
Asılqan flayer sifariş edərkən diqqət etməli olduğunuz məqamlar nələrdir? Geniş yer tutmayan, əldən-ələ gəzə bilən, asılqan flayer çap edərkən, flayer üzərində daha dəqiq və diqqət çəkən sözlərdən istifdə edin. Flayerdə şirkətinizin ünvan və ya əlaqə vasitəsini qeyd edin. Reklamda əsasən nəyi hədəflədiyinizi ön plana çəkin. Nümunə dizaynlara baxaraq, özünüzdə fikir formalaşdıra bilərsiniz. Unutmayın son cümlələr ən çox oxunan və daha çox yaddaqalan hissələrdir. Çatdırmaq istədiyiniz mesajı təsirli bir cümlə ilə bitirməyə diqqət edin. Beləliklə daha çox diqqət çəkmiş və yadda qalmış olarsınız.
Asılqan flayerlərdə hədəf auditoriyası. Asılqan flayeri sifariş edən müştəri ilk olaraq onun adi flayerdən fərqini bilməlidir. Belə ki sadə flayerlər düzbucaqlı şəkildə 10 x 21sm ölçülərində hazırlanır. Asılqan flayerlər isə eyni ölçülərdə olsa da yuxarı hissəsində qapının tutacaqlarından asmaq üçün xüsusi kəsimi olur. Bu kəsimin sayəsində flayerin hədəf kütləsi formalaşmış olur. Misal üçün əgər siz kurs və bağça fəaliyyəti ilə məşğulsanız və yalnız yaxın ətrafda yaşayan insanlara öz xidmətiniz haqqında məlumat vermək istəyirsinizsə ən effektiv reklam vasitələrindən biri məhz bu cür əl elanları olacaq olacaq. Çünki yalnız sizin fəaliyyətindən xəbərdar etmək istədiyiniz potensial müştəriyə xitab etmiş olursuz.
Asılqan flayer hansı saatlar paylamaq düzgün olar? Asılqan flayer əgər binalara, evlərə paylanacaqsa əsasən səhər saatları qapılara asmaq daha uyğun vaxt hesab edilə bilər. Çünki səhər işə gedən insanlar qapını açan kimi ilk olaraq sizin reklamla tanış olacaq. Bura daha çox uşaq bağçası, kursalar, geyim moda dükanları, həkim flayerləri və s. sahələr daxildir. Günorta saatları isə əsasən restoranlar dönərxanalar öz flayerlərini paylasalar daha effektiv nəticə əldə edərlər. Çünki günorta saatları insanlar yemək yerləri axtarmağa başlayırlar. Bu zaman uyğun qiymətlər təklif edən restoranın reklamına gördükdə müştərilərin sifariş vermək ehtimalı daha yüksək olur.
Flayer üzərinə çoxlu yazı vəya şəkil yerləşdirməyin mənası yoxdur. Çünki bu nətəcədə diklet və ya buklet deyil ki məlumat kitabçası kimi çoxlu məlumat yerləşdirək. Flayer kampaniyaya diqqət çəkmək üçün istifadə olunur. Ona görədə daha ətraflı məlumat almaq üçün web saytınızın ünvanını flayer üzərinə yerləşdirmək kifayət edirki müştəri daxil olub daha ətraflı məlumat əldə edə bilsin. Hətta müştəri ərincəyliy edib veb saytını yazmama ehtimalına qarşı tədbir görüb flayerin üzərinə QR KOD yerləşdirə bilərsiniz. Hansıki bu QR Kodu oxutduqda bir başa sizin web saytınıza açıla bilər. Və beləliklə müştəri bu yolla daha ətraflı məlumat ala bilər.
Nəticələri izləyin. Yaxşı tərtib edilmiş Flayer çapı potensial müştərinin diqqətini çəkə bilər, lakin onun effektivliyinə uğurla nəzarət etməyin yeganə yolu izləməkdir. Siz hər yeni dizayna fərqli telefon nömrəsi, promosyon kodu və ya hətta QR kodu çap etməklə hər Flayer və ya Bukletin uğurunu izləyə bilərsiniz. Yalnız kampaniyanızı izləməklə siz hansı növ cavab aldığınızı və paylamanızın uğurlu olub-olmadığını görə bilərsiniz. Siz hətta hansı üslubun ən yaxşı nəticələr verdiyini müəyyən etmək üçün unikal dizaynlardan istifadə edərək Flayer-in müxtəlif versiyalarını yarada bilərsiniz.
Hələlik bu qədər məlumat kifayətdir. Sizdə Flayer Çapı Sifarişi etmək üçün 050 879 91 11 nömrəsinə zəng edə və ya whatsapp-da yaza bilərsiniz.
Değerlendirmeler
Henüz değerlendirme yapılmadı.